1 Mart 2012 Perşembe

HAKKIMDA


HAKKIMDA

1982 yılında Denizli'de doğdum. İlk ve orta öğrenimimi Denizli Atatürk İlköğretim Okulunda tamamladım. Orta okul yıllarında resim yarışmalarında 2 defa Denizli il 1'inciliğini ve Türkiye 2'nciliğini kazandım. Lise'yi Denizli Sağlık Meslek Lisesinde tamamladım. Lise sonunda sağlık alanından vazgeçip başarılı olacağımı düşündüğüm ve küçüklükten beri hayalim olan resim öğretmenliğinin peşinden gitmeye karar vererek 2003 yılında Süleyman Demirel Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Resim Öğretmenliği bölümünü kazanarak öğrenimime burada devam ettim. Üniversite yıllarında Orman Bakanlığı Afiş Yarışmasında mansiyon ödülü kazandım. İl çapında resim ve masa tenisi alanında başarılarım oldu. 2007 yılında mezuniyetin ardından evlenerek İstanbul'da yaşamaya başladım. 2013 24 Kasım'ında bir kız çocuğu annesi oldum. 2018 itibariyle Ankara'da yaşamaya başladım. Şimdi ise Sosyal Hizmetler üzerine üniversite eğitimi alarak kendimi bu alanda da geliştirmeye çalışıyorum. Sokak çocuklarının, şiddet mağduru çocuk ve kadınların haklarını bir birey olarak korumak,hukukunu bilmek, yoksulların, bakıma muhtaç insanların, okuyamayan çocukların haklarını aramak adına neler yapabilirimin derdindeyim. Sanat hayatımızın her alanında. Sanatla ve insan sevgisiyle kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder